Bayraklı'da 15 ayda 26 bin 456 talep çözüme kavuştu
Bayraklı Belediyesi, vatandaşlardan gelen talep ve şikayetleri daha hızlıve etkin bir şekilde sonuçlandırmak amacıyla kurduğu Çözüm Merkezi (ÇÖZMER) ile vatandaşlarla birebir iletişime geçerek sorunları çözüme kavuşturuyor.

Bu kapsamda son 15 ayda farklıiletişim kanallarından iletilen ve sisteme kaydedilen 26 bin 456talep veya şikayet çözüme kavuşturuldu. Başvuruların belediyedışındaki kurumları ilgilendirdiği durumlarda ise vatandaşlarbilgilendirilerek gerekli yönlendirmeler yapıldı. BayraklıBelediye Başkanı İrfan Önal da Çözüm Merkezi’ni ziyaretederek vatandaşlarla birebir kendisi konuştu, talep ve önerileridinledi, uygulamayla ilgili bilgi aldı. Başkanın sesini duyanvatandaşlar şaşkınlıklarını gizleyemedi. Başkan Önal,“Vatandaşlarımızla belediye arasındaki iletişimi güçlendirenbu sistemin şeffaf, hızlı ve çözüm odaklı işlemesi içinçalışıyoruz. ÇÖZMER’e ulaşan her başvuru özenledeğerlendirilerek çözüme kavuşturuluyor. Bu süreçtevatandaşlarımızla sürekli iletişimde kalıyor, onlarıbilgilendiriyoruz. Memnuniyetlerini birebir duymak bizleri motiveediyor” dedi.
ÇÖZMER'DEN 31 BİNDEN FAZLA BAŞVURUYA YANIT
Bayraklı BelediyesiÇözüm Merkezi, halkın taleplerine daha hızlı yanıt vermek veşikayet/önerileri en doğru şekilde değerlendirebilmek içinyenilikçi bir hizmet anlayışıyla çalışmalarına devam ediyor.Çözüm Merkezi, vatandaşlardan gelen başvuruları sosyal medya,telefon, WhatsApp, e-posta ve yüz yüze iletişimle alıyor. Bubaşvurular anında ilgili müdürlüklere iletiliyor. Bu iletişimkanallarıyla son 15 ayda gelen 31 bin 767 başvurudan 26 bin 456’sıçözüme ulaştırıldı. ÇÖZMER'e gelen başvurularda en çoktalep edilen konular arasında temizlik, park düzenlemeleri,veterinerlik, ulaşım ve ilaçlama hizmetleri öne çıktı.Başvuruların belediye dışındaki kurumları ilgilendiren 5 bin311’i ise vatandaşlara gerekli bilgilendirme yapılarak ilgilikurumlara yönlendirildi.
BAŞKAN ÖNAL'DAN ÇÖZMER'ESÜRPRİZ ZİYARET
Bayraklı BelediyeBaşkanı İrfan Önal, Çözüm Merkezi'ni ziyaret ederekçalışmaları yerinde inceledi. Görevli personelle bir araya gelenBaşkan Önal, gelen telefonları cevapladı ve talepleri çözümeulaşan vatandaşları arayarak bilgi verdi. Başkanın sesini duyanvatandaşlar şaşkınlıklarını gizleyemezken, doğrudantaleplerini iletme fırsatı buldukları için memnuniyetlerini dilegetirdi. Başkan Önal, vatandaşlarla doğrudan iletişim kurmanınkendilerini motive ettiğini belirtti.
VATANDAŞLARIMIZINHER TALEBİ TİTİZLİKLE DEĞERLENDİRİLİYOR
Bayraklı BelediyeBaşkanı İrfan Önal, “Vatandaşlarımızla belediye arasındakiiletişimi güçlendiren bu sistemin şeffaf, hızlı ve çözümodaklı olması için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. ÇÖZMERsistemi ile vatandaşlarımız, istek ve şikayetlerini 7 gün 24saat belediyemize ulaştırabiliyor. Tüm başvurular, ÇözümMerkezi’nde çalışan ekip arkadaşlarımız tarafındantitizlikle değerlendiriliyor. Bu başvurular ilgili müdürlüklereyönlendiriliyor. Sorunların çözüm süreci boyunca vatandaşlarlasürekli iletişim kuruyoruz. Bugüne kadar bize ulaşan sorunlarıen kısa sürede çözüme kavuşturduk. Geri dönüşlerdenvatandaşlarımızın memnun kaldığını görmek bizi mutlu ediyor.Burada ben de vatandaşlarımızın telefonla ilettiği talepleriyerinde dinledim, sorunların çözümü için ilgili müdürlükleretalimat verdim. Ayrıca çözüme kavuşan sorunlarla ilgilivatandaşlarımızı aradım ve memnuniyetlerini dinledim; bu bizimiçin en büyük mutluluk. Halkımızın memnuniyetini en üstseviyeye çıkarmak, sorunları en aza indirmek için var gücümüzleçalışmaya devam edeceğiz” dedi.
ÇÖZMER SİSTEMİNASIL İŞLİYOR?
BayraklıBelediyesi’ne ait tüm iletişim kanalları üzerinden yapılanbaşvurular, ÇÖZMER sistemine kaydediliyor ve anında ilgilimüdürlüklere yönlendiriliyor. Başvuru sahiplerine kısa mesajyoluyla bir başvuru numarası iletiliyor; böylece vatandaşlarsüreci çevrim içi olarak takip edebiliyor. Talep ve şikâyetlerhızlıca değerlendirilip çözüme kavuşturulduktan sonra, sonuçbilgisi yine başvuru sahibine aktarılıyor. Süreç sonunda dabaşvuru sistemi üzerinden kapatılıyor.
BaşvuruKanalları:
Çağrı Merkezi: 0 (232) 477 20 00
WhatsApp:0 (232) 477 20 00
E-posta: iletisim@bayrakli.bel.tr
Web:https://basvuru.cozmer.com/bayrakli/
Sosyal Medya:Instagram, X (Twitter) ve Facebook: @bayraklibld
Yüzyüze: Bayraklı Belediyesi Ana Hizmet Binası - Halk Masaları
YORUMLAR