AK Partili Kişili'den ihale tepkisi "BUNUN ADI HARAÇ MEZAT SATIŞTIR!

AK Parti İzmir Büyükşehir Belediyesi Meclis Üyesi Dilaver Kişili Çiğli Atıksu Arıtma Tesisi’nin özelleştirilmesi ihalesine tepki gösterdi.

AK Partili Kişili'den ihale tepkisi "BUNUN ADI HARAÇ MEZAT SATIŞTIR!
04 Eylül 2025 - 14:14
Kişili, “Milyarlarca lira yatırımla çalıştırılan İzmir’in en büyük arıtma tesisinin adeta satılır gibi elden çıkartılmaya çalışılması yanlıştır. Menemen Ovası’na tarımsal amaçlı su verilmesi vizyonunun terk edilerek ortaya konulan yeni pazarlama modelinin maliyeti İzmirlilerin su faturalarına yansıması da kaçınılmaz olacaktır” dedi.

İZMİR- İzmir Büyükşehir Belediyesi ve Menemen AK Parti Meclis Üyesi Dilaver Kişili İZSU Genel Müdürlüğü tarafından hazırlıkları tamamlanan Çiğli Atıksu Arıtma Tesisi’nin İşletilmesi İşi” ihalesine tepki gösterdi. İhalenin 1095 gün süre yani 3 yıl süreyle özel şirketlerin sisteme girmesine yönelik yapıldığını belirten Kişili, her fırsatta kamusal hizmet ve halkçı belediyecilik vurgusu yapanların kendi bakış açılarıyla çeliştiğini söyledi.

KALEM KALEM SIRALADI

Kişili, Çiğli Atıksu Arıtma Tesisi’nin İşletilmesi İşi kapsamında yer alan iş kalemlerinin her şeyi apaçık ortaya koyduğunu anlatırken ihaleyi alan şirketin tüm sistemi kontrol edeceğini de belirtti. Kişili, “ İhale kapsamında, arıtma tesisi ızgara ünitelerinin işletilmesi, çiğli ileri biyolojik atıksu arıtma tesisi kum tutucu ünitelerinin işletilmesi,  arıtma tesisi biyolojik arıtma ünitelerinin işletilmesi, biyolojik atıksu arıtma tesisi 4. faz biyolojik arıtma ünitelerinin işletilmesi, arıtma tesisi çamur ünitelerinin çamur üretimi ile işletilmesi, atıksu arıtma tesisi genel saha ünitelerinin işletilmesi, Arıtma tesisi 4. faz genel saha ünitelerinin işletilmesi, 1.2. ve 3. fazların kimyasal difüzör temizliği yapılması, 4. faz kimyasal difüzör temizliği yapılması, Arıtma tesisi laboratuvar ünitelerinin işletilmesi, kimyasal sarf malzeme temini, analiz giderleri, arıtma tesisi dekantör tambur değişimi, dekantör ana şanzuman değişimi, dekantör yardımcı şanzıman değişimi, dekantör helezon değişimi, sıvı çamur pompası rotor değişimi, sıvı çamur pompası stator değişimi, blower kabin filtresi değişimi,  blower emiş filtresi değişimi, difüzör değişimi, helezon kanat onarımı,  gea markalı santrifüj dekantör bakımları, gea markalı santrifüj dekantör şanzıman bakımları, blower bakımlarının yapılması, 4.faz blower bakımlarının yapılması, paslanmaz çelik imalat yapılması, binalarındaki mcc ve plc panolarının yenilenmesi,  son çökeltim ünitesi mcc panolarının ve sundurmalarının yenilenmesi , arıtma tesisi video duvar sisteminin yıllık bakımının yapılması, akü redresör grubunun değiştirilmesi, geri devir hatlarına ultrasonik debimetre ve transmitter temini ve montajı, yer altı kabloları ile kolon ve besleme hattı tesisi, dış aydınlatma armatürü  değişimi, oksijen ölçüm sistemi temini,  çamur battaniyesi ölçüm sistemi temini ve kurulumu,  son çökeltim havuzları dip sıyırıcı yapılması, helezon konveyör temini, vana montajı, havalandırma havuzlarının temizlenmesi ile  biofosfor, kum ve teresubat nakliyesi  gibi kalemler özeleştirme ve taşeronlaşmanın hangi seviyede olduğunu göstermektedir” diye konuştu.

AK Partili Kişili şu açıklamayı yaptı:

“İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin her fırsatta övündüğü Türkiye’deki ileri biyolojik arıtma tesisleri liderliği vurgusunu adeta hançerleyecek bu girişim ne yazık ki belediyedeki iş bilmez anlayışın hangi noktalara geldiğini göstermektedir. Taşeronun  belediyenin amiral gemisi olan İZSU’nun adeta kalbi olan Atıksu Arıtma Daire Başkanlığı’ndan içeri sokulma çalışmaları dikkat çekicidir.  Uzun süredir yağmur suyu ve kanalizasyon hatlarının ayrıştırılması, altyapı tesislerinin güçlendirilmesi ve arıtma tesislerine giden atıkları taşıyan pompa istasyonlarının yenilenmesine yönelik çalışmaları göz ardı eden belediye yönetimi doğrudan tüm sistemin satışına yönelik formülü devreye sokmuştur. Milyarlarca lira yatırımla çalıştırılan İzmir’in en büyük arıtma tesisinin adeta satılır gibi elden çıkartılmaya çalışılması yanlıştır.

Tesisin geliştirilerek Menemen Ovası’na tarımsal amaçlı su verilmesi, arıtma tesisinin kapasite artışıyla arıttığı suları denize dökmek yerine şehir merkezlerindeki park ve bahçelere sulama amaçlı su temini gibi projelere çalışması gerekenler çözümü başka yerlerde aramaktadır.  Çiğli’deki atık su arıtma tesisinin tamamen özelleştirilerek elden çıkartılması sonrası yapılacak işlemlerin maliyeti İzmirli hemşerilerimizin su faturalarına yansıyacaktır. Zaten bir damla su akıtmadan katı atık ve atık su bedeli gibi tarifeleri ödemek zorunda olan vatandaş bu kez arıtma tesisi işletme bedeli altında ezilecektir.  İzmir Büyükşehir Belediyesi ve İZSU’da bu duruma karar veren idareciler sistemin nasıl çalışacağını, ihaleyi alacak şirketin neyden para kazanacağını ve kurumun kaynaklarının firmaya ne şekilde aktarılacağını kamuoyuna açıklamalıdır”
ATIKSU ARITMA TESİSİ İŞLETİLMESİ HİZMETİ ALINACAKTIR


Çiğli Atıksu Arıtma Tesisi'nin İşletilmesi İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
 İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası (İKN):2025/1312783
 
1- İdarenin
1.1. Adı:İZMİR SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
1.2. Adresi:Cumhuriyet Bulvarı Cad. No:16 PK:35251 Konak/İZMİR KONAK/İZMİR
1.3. Telefon numarası:02322951039
1.4. İhale dokümanının görülebileceği ve indirilebileceği internet sayfası:https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2- İhalenin
2.1. Tarih ve Saati:30.09.2025 - 11:00
2.2. Yapılacağı (e-tekliflerin açılacağı) adres:İZSU Genel Müdürlüğü Cumhuriyet Bulvarı No:16 K:3 Konak/İZMİR

3- İhale konusu hizmet alımının
3.1 Adı:Çiğli Atıksu Arıtma Tesisi'nin İşletilmesi İşi
3.2. Niteliği, türü ve miktarı:1095 gün süre ile bir adet atıksu arıtma tesisi işletilmesi işidir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
3.3. Yapılacağı/teslim edileceği yer:İzmir ili Çiğli Atıksu Arıtma Tesisi
3.4. Süresi/teslim tarihi:İşe başlama tarihinden itibaren 1095(BinDoksanBeş) gündür
3.5. İşe başlama tarihi:Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 60 gün içinde işe başlanacaktır.

4- Katılım ve yeterlik kriterleri:
4.1. Katılım ve yeterlik kriterlerine ilişkin istekliler tarafından e-teklif kapsamında sunulması gereken bilgi ve belgeler ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgi ve belgelere aşağıda yer verilmiştir:
4.1.1. Teklif mektubu.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olunduğunu gösteren bilgi ve belgeler:
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgi ve belgeler.
4.1.2.2. Vekâleten ihaleye katılma halinde vekile ilişkin bilgi ve belgeler.
4.1.3. Geçici teminat.
4.1.4 İsteklinin iş ortaklığı olması halinde iş ortaklığı beyannamesi.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin bilgi ve belgeler ile bunların taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
 
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin bilgi ve belgeler ile bunların taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.1.1. Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere kullanılan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ve 4734 sayılı Kanuna göre yapılacak ihalelere ilişkin sözleşmelerin yürütülmesi konusunda temsile ve yönetime yetkili olan ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicili müdürlükleri veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartların korunduğunu gösteren, e-forma uygun belgenin kullanılması zorunludur.
4.3.1.2. 4734 sayılı Kanun kapsamındaki idarelere taahhüt edilenler dışında yurt dışında gerçekleştirilen işlerden elde edilen iş deneyiminin 13/1/2011 tarihli ve 6102 sayılı Türk Ticaret Kanununun 195 inci maddesinin ikinci fıkrası gereğince pay çoğunluğuna dayanarak kurulan şirketler topluluğu ilişkisi içinde kullanılması halinde bu hukuki ilişkiyi ve bu ilişkinin süresini tevsik eden belgelerin sunulması zorunludur.
 
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.
Kentsel veya Evsel Atıksu Arıtma Tesisi İşletilmesi Benzer iş olarak kabul edilecektir.

5- Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
Hesaplamada Kullanılacak Formül:Toplam Puan=Teklif Fiyatı Puanı + Fiyat Dışı Unsur Puanı
İsteklinin Toplam Puanı hesaplanırken;
Toplam Puan = (Teklif Tam Puanı - (|En Düşük Geçerli Teklif Tutarı-Teklif Fiyatı| X Teklif Tam Puanı / En Düşük Geçerli Teklif Tutarı)) + Fiyat Dışı Unsur Puanı
Teklif Fiyat Puanı:
90
Fiyat Dışı Unsur (FDU) Puanı:10
Fiyat Dışı Unsur Değerlendirme Yöntemi: Diğer (Manuel Giriş)
(Alınabilecek Azami FDU Puanı : 10 )
Numune Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?: Hayır
Demonstrasyon Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?: Hayır
İş ortaklıklarında fiyat dışı unsur puanı her bir ortağın hesaplanan puanlarının ortaklık oranları ile çarpılması suretiyle bulunan puanların toplamıdır.
Fiyat Dışı Unsur TanımıFiyat Dışı
Unsur Puanı
Aşağıda, teklif cetvelinde yer alan iş kalemlerinden seçilen kaleme/kalemlere ilişkin asgari ve azami oranlar belirlenmiştir. İsteklinin teklif cetvelinde seçilen bu kalemlere verilmiş olan teklifler, isteklinin ihaleye vermiş olduğu toplam teklife oranlanarak 100 ile çarpılacak, • bulunan oran o kalem için belirlenen asgari oran ile azami oran arasında kalıyorsa istekli o kalem için belirlenen fiyat dışı unsur puanını alacaktır. Bu işlem sırasında hesaplanan oranda herhangi bir yuvarlama işlemi yapılmayacaktır. Bu yönteme ilişkin işlemler, belirlenen bütün kalemler için isteklilerin teklif cetveli esas alınarak EKAP tarafından otomatik olarak yapılacak ve toplam fiyat dışı unsur puanları hesaplanacaktır. Numune Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?: Hayır Demonstrasyon Değerlendirmesinde Kullanılacak Mı?:Hayır İş ortaklıklarında ortaklık oranları dikkate alınmadan istekli bazında fiyat dışı unsur puanlaması yapılacaktır. Poz NO İş Kalemi Adı "Asgari Oran" "Azami Oran" Fiyat Dışı Unsur Puanı cgl.isl.01 ÇİĞLİ İLERİ BİYOLOJİK ATIKSU ARITMA TESİSİ IZGARA ÜNİTELERİNİN İŞLETİLMESİ 2,141% 2,464% 0,45 cgl.isl.02 ÇİĞLİ İLERİ BİYOLOJİK ATIKSU ARITMA TESİSİ KUM TUTUCU ÜNİTELERİNİN İŞLETİLMESİ 1,965% 2,261% 0,45 cgl.isl.03 ÇİĞLİ İLERİ BİYOLOJİK ATIKSU ARITMA TESİSİ BİYOLOJİK ARITMA ÜNİTELERİNİN İŞLETİLMESİ (1. 2. VE 3. FAZ) 10,119% 11,642% 1,1 cgl.isl.04 ÇİĞLİ İLERİ BİYOLOJİK ATIKSU ARITMA TESİSİ 4. FAZ BİYOLOJİK ARITMA ÜNİTELERİNİN İŞLETİLMESİ 5,663% 6,515% 0,95 cgl.isl.05 ÇİĞLİ İLERİ BİYOLOJİK ATIKSU ARITMA TESİSİ ÇAMUR ÜNİTELERİNİN MİN. %23'LÜK ÇAMUR ÜRETİMİ İLE İŞLETİLMESİ (POLİ DAHİL)17,161% 19,745% 1,15 cgl.isl.06 ÇİĞLİ İLERİ BİYOLOJİK ATIKSU ARITMA TESİSİ GENEL SAHA ÜNİTELERİNİN İŞLETİLMESİ (1. 2. VE 3. FAZ) 2,102% 2,418% 0,45 cgl.isl.07 ÇİĞLİ İLERİ BİYOLOJİK ATIKSU ARITMA TESİSİ IV. FAZ GENEL SAHA ÜNİTELERİNİN İŞLETİLMESİ 2,174% 2,501% 0,45 cgl.isl.08 1.2. VE 3. FAZLARIN KİMYASAL DİFÜZÖR TEMİZLİĞİ YAPILMASI 0,736% 0,846% 0,05 cgl.isl.10 4. FAZ KİMYASAL DİFÜZÖR TEMİZLİĞİ YAPILMASI 0,149% 0,171% 0,05 cgl.isl.11 DEMİR (III) KLORÜR (FeCl3) 4,382% 5,042% 0,55 cgl.lab.01 ÇİĞLİ AAT LABORATUVAR ÜNİTELERİNİN İŞLETİLMESİ 0,087% 0,100% 0,05 cgl.lab.05 KİMYASAL SARF MALZEME TEMİNİ 1,566% 1,801% 0,35 cgl.lab.06 SARF MALZEME TEMİNİ 0,366% 0,421% 0,05 cgl.lab.07 ANALİZ GİDERLERİ-1 0,580% 0,667% 0,05 cgl.mek.01 DEKANTÖR TAMBUR DEĞİŞİMİ 0,796% 0,915% 0,05 cgl.mek.02 DEKANTÖR ANA ŞANZUMAN DEĞİŞİMİ 0,440% 0,506% 0,05 cgl.mek.03 DEKANTÖR YARDIMCI ŞANZIMAN DEĞİŞİMİ 0,099% 0,114% 0,05 cgl.mek.04 DEKANTÖR HELEZON DEĞİŞİMİ 0,712% 0,819% 0,05 cgl.mek.06 SIVI ÇAMUR POMPASI ROTOR DEĞİŞİMİ 1,197% 1,377% 0,25 cgl.mek.07 SIVI ÇAMUR POMPASI STATOR DEĞİŞİMİ 0,538% 0,619% 0,05 cgl.mek.09 BLOWER KABİN FİLTRESİ DEĞİŞİMİ 0,058% 0,067% 0,05 cgl.mek.10 BLOWER EMİŞ FİLTRESİ DEĞİŞİMİ 0,133% 0,153% 0,05 cgl.mek.11 DİFÜZÖR DEĞİŞİMİ 0,077% 0,088% 0,05 cgl.mek.12 DEKANTÖR HELEZON KANAT ONARIMI 0,507% 0,583% 0,05 cgl.mek.13 GEA MARKALI SANTRİFÜJ DEKANTÖR BAKIMLARI 2,444% 2,812% 0,45 cgl.mek.14 GEA MARKALI SANTRİFÜJ DEKANTÖR ŞANZIMAN BAKIMLARI 0,411% 0,473% 0,05 cgl.mek.17 BLOWER BAKIMLARININ YAPILMASI 0,955% 1,099% 0,25 cgl.mek.18 IV. FAZ BLOWER BAKIMLARININ YAPILMASI 0,442% 0,509% 0,05 cgl.mek.19 AISI304 PASLANMAZ ÇELİK İMALAT YAPILMASI (KG) 0,178% 0,205% 0,05 cgl.mek.23 DEKANTÖR HELEZON KANAT DEĞİŞİMİ 1,186% 1,365% 0,25 cgl.mek.24 AISI316 PASLANMAZ ÇELİK İMALAT YAPILMASI (KG) 0,200% 0,230% 0,05 cgl.elk.05 ÇİĞLİ AAT 14A-14B-14C BİNALARINDAKİ MCC VE PLC PANOLARININ YENİLENMESİ 0,530% 0,610% 0,05 cgl.elk.06 ÇİĞLİ AAT 15A-15B-15C BİNALARINDAKİ MCC VE PLC PANOLARININ YENİLENMESİ 1,579% 1,816% 0,35 cgl.elk.07 ÇİĞLİ AAT 16A-16B-16C BİNALARINDAKİ MCC VE PLC PANOLARININ YENİLENMESİ 0,797% 0,917% 0,05 cgl.elk.08 BLOWERLAR İÇİN 1000A MOTORLU ŞALTER 0,030% 0,035% 0,05 cgl.elk.09 SON ÇÖKELTİM ÜNİTESİ MCC PANOLARININ VE SUNDURMALARININ YENİLENMESİ 0,201% 0,231% 0,05 cgl.elk.10 OVL SERİES LED CHAİN DEĞİŞİMİ 0,028% 0,033% 0,05 cgl.elk.11 KONTROL ÜNİTESİ DEĞİŞİMİ 0,059% 0,068% 0,05 cgl.elk.12 ÇİĞLİ AAT VİDEO DUVAR SİSTEMİNİN YILLIK BAKIMININ YAPILMASI 0,037% 0,042% 0,05 cgl.elk.24 GEA Marka DEKANTÖRLERİN HMI DOKUNMATİK EKRAN DEĞİŞİMİ 0,109% 0,126% 0,05 cgl.elk.25 24V DC ÇIKIŞLI AKÜ REDRESÖR GRUBUNUN DEĞİŞTİRİLMESİ 0,021% 0,024% 0,05 cgl.elk.26 110V DC ÇIKIŞLI AKÜ REDRESÖR GRUBUNUN DEĞİŞTİRİLMESİ 0,013% 0,015% 0,05 cgl.elk.27 GERİ DEVİR HATLARINA ULTRASONİK DEBİMETRE VE TRANSMİTTER TEMİNİ VE MONTAJI 0,079% 0,091% 0,05 cgl.elk.28 4 x 16 mm2 1 KV YER ALTI KABLOLARI İLE KOLON VE BESLEME HATTI TESİSİ YVV (NYY) 0,010% 0,012% 0,05 cgl.elk.29 4 x 25 mm2 1 KV YER ALTI KABLOLARI İLE KOLON VE BESLEME HATTI TESİSİ YVV (NYY) 0,017% 0,019% 0,05 cgl.elk.30 LEDLİ DIŞ AYDINLATMA ARMATÜRÜ 0,091% 0,104% 0,05 cgl.elk.32 OKSİJEN ÖLÇÜM SİSTEMİ TEMİNİ 0,187% 0,215% 0,05 cgl.elk.34 ÇAMUR BATTANİYESİ ÖLÇÜM SİSTEMİ TEMİNİ ve KURULUMU 0,407% 0,469% 0,05 cgl.elk.41 NİTRAT ÖLÇER ÖLÇÜM SİSTEMİ TEMİNİ 0,748% 0,860% 0,05 cgl.elk.42 PO4 ÖLÇER ÖLÇÜM SİSTEMİ TEMİNİ 0,374% 0,430% 0,05 cgl.elk.43 NH4 ÖLÇER ÖLÇÜM SİSTEMİ TEMİNİ 0,863% 0,993% 0,05 cgl.iyi.02 SON ÇÖKELTİM HAVUZLARI DİP SIYIRICI YAPILMASI 1,743% 2,006% 0,35 cgl.iyi.03 HELEZON KONVEYÖR TEMİNİ Ø300MM l=11000MM 0,283% 0,326% 0,05 cgl.iyi.05 HELEZON KONVEYÖR TEMİNİ Ø400MM l=9000MM 0,262% 0,302% 0,05 cgl.iyi.06 HELEZON KONVEYÖR TEMİNİ Ø400MM l=5500MM 0,208% 0,239% 0,05 cgl.iyi.07 DN600 MOTOR KUMANDALI KELEBEK VANA TEMİNİ MONTAJI 0,208% 0,239% 0,05 cgl.tem.01 HAVALANDIRMA HAVUZLARININ TEMİZLENMESİ 0,366% 0,421% 0,05 cgl.tem.02 BİOFOSFOR HAVUZLARININ TEMİZLENMESİ 0,133% 0,153% 0,05 cgl.nak.01 KUM VE TERESUBAT NAKLİYESİ 0,331% 0,380% 0,0510
6- İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7- İhaleye teklif verecek olanların, EKAP hesabına giriş yaparak ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8-Teklifler, EKAP üzerinden teklif mektubu ile ihaleye katılım belgesi ve diğer ekler kullanılarak hazırlanacak ve e-imza ile imzalanarak ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9- İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10- Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11- İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12- Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13- Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 
150 (YüzElli) takvim günüdür.
14- Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15- Diğer hususlar:

İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,80
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.


 

YORUMLAR

  • 0 Yorum